Monday, June 4, 2012

HAH?!!

Posted by dy nadiya at 2:08 AM



macam biase , aku bukan kakiBloger aku tak rajin and tak kreatif nak edit2 or nak wat entry yg power2.. just utk tatapan aku and sape yg sudi je..ngeee :D



aku created blog ni mac 2010 , aku wat entry pasal ex baby aku... 2nd update november 2011 , tu pun aku update cincai je.. n skg jun 2012 . setahun sekali aku update blog ? baik x payah ye dak ? alarhhh.. kalau aku update pon , xde sape nk bace.. sbb aku xde follower . foreveralone nye aku.. tsk tsk tsk... :(


kali ni aku sumpah x tau nk cerita pasal ape , sbb x suka sgt cerita hal peribadi kt public.. bak kata ah meng.. "u know my name , not my story" tapi kadang2 tu ade gak la cerita sikit2.. hehehe...



as u know , ex baby aku dah bertunang dgn kawan aku . ape korang rase lau ade kt tempat aku ? kiteorg dulu 1 kos , 1 class , dulu dieorg masing membenci , last-last aku dpt tau dieorg berkawan rapat . yg kwn aku tu pun sanggup je bermusuh dgn aku, sanggup je putus kawan dgn aku semata-mata nk kapel dgn bf aku tu... kenape die sanggup wat aku mcm ni ? yg ex aku tu x payah cite r..terang2 la kan die dah x syg aku..tp yg kawan aku tu ? ape motif die ? itu ke yg dinamakan kawan???????? kalau die betul2 hargai aku , die x kan sanggup wat aku mcm
ni...



ok..dah2..xnak cite lebih..cukup setakat ini.. aku cuma nak pesan..ape je yg kite wat , kite harus berfikir secara rasional..fikir secara mata..jgn wat sesuatu mengikut kehendah hati...fikir kan juga perasaan org lain...aku x nak korang judge ape yg berlaku , tp jadikan iktibar n pengajaran..mungkin silap aku , mungkin silap ex aku , atau mungkin silap kawan aku tu jugak...semaga nana dapat ganti tempat aku utk jage syafiq...selama 5 tahun , aku harap ini bukan satu hubungan yg sia-sia...aku x pernah membenci ex aku , sbb die penah menyayangi and menjage aku selama 5 taun kiteorg kapel...aku doakan dia bahagia dgn kawan aku tu...

dan sekarang relationship dgn Akram Ahmad . sangat mengambil berat n penyayang..tp dia x pandai memujuk..aku ni da la kuat merajuk... x mo cite lebih2 pasal dia.. sebab..yg peribadi , tetap peribadi.. yg aku tau . aku tak sanggup nk luka kan hati dia , sebab aku tau dia sangat

menyayangi aku.. aku dgn die mmg selalu menyakai..walling2 la komen2 la..yg penting aku x menyakai kt wall org..lau sape2 yg meluat tgk kiteorg tu..leh remove je kiteorg.. ade aku kesah ? selagi kiteorg x ggu wall ko , jgn nak baling taik hanjeng kt sarang tebuan,.nnti sembelit 10 tahun...tahu ? wkwkwkwkwk... btw , i love u bie








0 comments:

Post a Comment

 

♥ Nadia.Kitty ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review


Cute Hello Kitty 12